bilbo bilbo
91
BLOG

Niebo nade mną... a prawo...?

bilbo bilbo Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Immanuel: Niebo gwiaździste nade mną i pra­wo mo­ral­ne we mnie...

- Tak było?

 Gdzie tu gwiazdy, na tym niebie, w tym mieście? - we mnie?... - prawo moralne - może?...  Szukam wzorców dla porównania... Trudno znaleźć w pobliżu, a im dalej - tym gorzej... już nie moralne, aby tylko  zwykłe prawo... w rządzie? ... w sądzie?...w najwyższym sądzie? ...(he,he,he)

Mówią mi: zmienimy prawo... szydłem przekłujemy ropiejące wrzody, oczyścimy atmosferę, usuniemy te wszystkie dywany i obnażymy afery, przekręty, korupcje, nepotyzmy...

- A pozwolą Wam na to?

- Kto?

- No ludzie... społeczność ... Naród, który się budzi z letargu...

- Tak będzie?

- ...................

 

 

 

bilbo
O mnie bilbo

spokojny i wyrozumiały (lecz z ograniczeniami:dla głupoty i złych intencji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości